"מאות רבות של יחידות דיור נוספות ייבנו עבור הרחבת הקהילה התורנית בנתיבות"

    צבי הדס No Comments on "מאות רבות של יחידות דיור נוספות ייבנו עבור הרחבת הקהילה התורנית בנתיבות"
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית נתיבות מקדמת שורה של תוכניות בנייה להרחבת הקהילה התורנית בנתיבות, כאשר בהליכים מזורזים צפויים להיבנות מאות רבות יחידות דיור חדשות. לצד זאת פועלת העירייה לתכנון ובניית כלל מוסדות הציבור הנדרשים לתושבים החדשים. כך הודיע ראש עיריית נתיבות מר יחיאל זוהר לח"כ אורי מקלב שנפגש עמו השבוע, בתום סיור שערך בעיר.

    במהלך הסיור עמד ח"כ הרב מקלב על תנופת הבינוי המאסיבית שמקדמת העירייה עבור מוסדות החינוך בקהילה התורנית של נתיבות, בהם מבנה חדש שנבנה עבור בית הספר היסודי בית יעקב – אוהל תמר" ואשר ייחנך בימים הקרובים.

    בפגישה עם ראש העיר נכחו גם יועץ ראש העיר ויו"ר סניף "עזר מציון" בנתיבות נפתלי קובר ונציג הקהילה יונה פויפר. במהלך הפגישה הדגיש ראש העיר מר יחיאל זוהר את מחויבותו הרבה כלפי הציבור החרדי בעיר וציין כי נתיבות שומרת על הסטטוס-קוו ולא תפגע בו כי הוא זה. "למרות שמדובר ביישוב שיש בו גם תושבים שאינם דתיים, אף עסק בעיר אינו פתוח בשבתות", הוסיף.

    ח"כ מקלב סיפר לראש העיר כי הוא חוזר מסיור במוסדות הקהילה, שם נחשף לתנופת הבינוי שמקדמת העירייה עבור מבני הציבור וניכר כי העירייה דואגת לכל צרכיהם הגשמיים של מוסדות הציבור בעיר. השניים דנו בפוטנציאל הבנייה הרב בעיר לצורך הרחבת אזורי המגורים של הקהילה החרדית, כאשר ראש העיר מציג את התוכניות לבניית מאות רבות של יחידות דיור בשנים הקרובות בסמוך לקהילה החרדית. התוכניות נמצאות בשלבי אישור שונים, כאשר במקביל מקדמת העירייה את כלל מבני הציבור והשטחים הציבוריים בשכונה החדשה, כך שהתושבים החדשים יקבלו את כל השירותים כבר עם הגיעם להתגורר במקום.

    ראש העיר סיפר כי הקהילה החרדית בנתיבות זוכה לעדנה בשל התפתחות עורקי התנועה המרכזיים הסמוכים, בהם כביש 6 המאפשר נסיעה מנתיבות לירושלים ולבני ברק בתוך פחות משעה. לצד זאת אופי הבנייה בעיר מאפשר איכות חיים נדירה עבור המשפחות החרדיות, כך שהמקום אכן מהווה פתרון אטרקטיבי וראוי. לנוכח אטרקטיביות זו, רק בשבועות האחרונים, לקראת תחילת שנת הלימודים הגיעו להתגורר בעיר מספר משפחות חרדיות.



    0 תגובות